Cvičení na balonech

Mgr. Janou Křemenovou - telefon  736 520 479

Je vhodné cvičení pro těhotné?

Pokud má žena ráda pohyb, považuje ho za přirozenou součást svého života, nic jí nebrání ve cvičení v těhotenství pokračovat.

Lehké, přiměřené cvičení podporuje správné držení těla a pomáhá předcházet bolestem v kříži, povolení břišní stěny a poklesu orgánů v malé pánvi.

Dobré je také posilování prsních svalů, aby byly oporou prsů při zvětšujících se mléčných žlázách.

Cvičení přináší radost z pohybu ženě i dítěti, fyzickou aktivitou tělo vytváří endorfíny, které pomáhají zvládat zátěž vyplývající z těhotenství.

Cvičit je třeba bez bolesti, vyhnout se nepříjemným cvikům, velké únavě, náročnému posilování a obecně jakýmkoli švihům, odrazům, dopadům a prudkým pohybům.

Jak cvičení probíhá?

Cvičení pro těhotné je zaměřené na kondiční a relaxační cvičení na gymballech s použitím overballu a posilovací gumy. Pohupování na balónu uvolňuje a zároveň posiluje pánevní oblast, vede ženu ke správnému držení těla, ulevuje od bolestí páteře.

Cvičení také vede ženu ke správnému držení a používání těla v těhotenství, naučí ji znát a dobře používat svalové dno pánevní a také správně dýchat. Dobrá fyzická kondice s sebou nese dobrou náladu a je také předpokladem pro zvládnutí zátěže při porodu.

Po cvičení následuje krátká relaxace, odpočinek, naslouchání svému tělu.

Termíny

Cvičení je:

v úterý 16,00 – 17,00h

v pátek 15,45 – 16.45h

Kde?

Centrum NEKKY I.
(přízemí 25m bazénu v Městských lázních Zlín).

 

K tomuto programu doporučujeme